Kviečiame dalyvauti hakatone apie klimato kaitą

Aplinkos ministerija kartu su bendrove „TechZity“ ir kitais partneriais lapkričio 24–26  dienomis kviečia dalyvauti hakatone „Teach4Climate: pamokos apie klimato kaitą“. Šių metų iššūkių tema – švietimas klimato kaitos kontekste.

Tai puiki proga išbandyti jėgas visiems kūrėjams ir inovatoriams, švietimo srities entuziastams ir ekspertams, užklasinės veiklos organizatoriams, mokytojams ir moksleiviams ieškant sprendimų, kaip kūrybiškai integruoti klimato kaitos temas pamokose bei užklasinėje veikloje.

Hakatono metu kviesime kurti inovatyvias švietimo priemones ir technologijas trims iššūkiams spręsti:

  • Socialinė – pilietinė veikla. Kokiomis priemonėmis galime užtikrinti, jog socialinės-pilietinės veiklos metu moksleiviai galėtų ugdyti kompetencijas klimato kaitos srityje?
  • Formalusis ugdymas. Kokią metodinę medžiagą galime pateikti mokytojams, kad jie į savo dalykus galėtų integruoti klimato kaitos tematiką?
  • Laisvalaikio užimtumas (neformalusis švietimas). Kokiomis priemonėmis galime užtikrinti, jog neformaliojo ugdymo metu būtų ugdomos mokinių kompetencijos klimato kaitos srityje?

Vystyti savo sprendimus komandoms padės patyrę mentoriai – inovacijų, švietimo, klimato, komunikacijos, verslo ir kitų sričių ekspertai mentorysčių sesijų metu individualiai konsultuos dalyvius jiems iškilusiais klausimais.

Renginyje taip pat lauks patogi infrastruktūra darbui, būrys bendraminčių, ekspertų pranešimai, užkandžiai ir gėrimai, o geriausią sprendimą per savaitgalį sukūrusi komanda pretenduoja gauti net 20 tūkst. eurų finansavimą tolimesniam idėjos vystymui.

Dalyvauti gali visi norintys kurti klimato kaitos švietimo perspektyvas. Registruotis galima iškart subūrus komandą arba individualiai. Neturint komandos, ją suformuoti galėsite ir pirmąjį renginio vakarą iš pavienių dalyvių arba prisijungti prie jau susiformavusių komandos narių.

Registruotis galite čia, kiekvienas komandos narys turėtų užpildyti atskirą registracijos formą.

Naujienas sekite Facebook: https://fb.me/e/3RDm9Rvte.