Nuo senjoro iki verslininko: kaip su kiekvienu kalbėti apie klimato kaitą?

Aplinkos ministerija ir Kauno technologijos universitetas (KTU) kviečia į Žemės dienai skirtą seminarą, kuriame sociologai pasidalins praktinėmis rekomendacijomis, kaip efektyviau skirtingoms Lietuvos gyventojų grupėms perteikti klimato kaitos žinią ir paskatinti jų elgsenos pokyčius. Seminaro metu galėsite sužinoti, kokie komunikacijos būdai yra veiksmingiausi skirtingoms auditorijoms ir kaip pateikti žinias, kad jos būtų įtaigios ir pasiektų kuo daugiau žmonių.
Seminaras vyks kovo 20 d. nuo 14 iki 16 val. Aplinkos ministerijoje, A. Jakšto g. 4, Vilniuje. Norintys dalyvauti renginyje gyvai, kviečiami užsiregistruoti iki kovo 18 d. Registracija čia: https://forms.gle/Puba6WAiWMu271rj8.
Renginys taip pat bus tiesiogiai transliuojamas Aplinkos ministerijos Facebook paskyroje.
Klimato krizė – ne tik gamtos, bet ir socialinė problema, todėl jos sprendimui būtinas aktyvus visuomenės įsitraukimas. Tačiau paskatinti žmones keisti savo kasdienius įpročius – nelengva. Kaip efektyviai ir tikslingai šia tema bendrauti su Lietuvos gyventojais projekte „Klimato krizės socialiniai sprendimai – visuomenės elgsenos tipai ir veiksminga komunikacija (KLIM-KOM)“ aiškinosi KTU mokslo grupės „Pilietinė visuomenė ir darnus vystymasis“ mokslininkės.
Seminare prof. dr. Aistė Balžekienė atskleis kaip įvairūs energijos poreikiai – nuo būsto ir mobilumo iki mitybos, laisvalaikio ir technologijų naudojimo – formuoja skirtingus gyvenimo būdo tipus bei kokius klimatui draugiškus skirtingų gyventojų grupių įpročius verta skatinti.
Dr. Agnė Budžytė pranešime „Klimato krizės komunikacijos auditorijos segmentai“pristatys projekto metu nustatytą gyventojų segmentaciją pagal tai, kaip žmonės suvokia klimato kaitą, kokį susirūpinimą jaučia ir kaip vertina jos poveikį jiems bei ateities kartoms. Taip pat padės suprasti, kaip skiriasi įvairių auditorijos grupių poreikiai ir nuostatos, susijusios su klimato krizės komunikacija.
Prof. dr. Audronė Telešienė pristatys išskirtus penkis skirtingus Lietuvos gyventojų tipus, papasakos apie jų gyvenimą, asmenines savybes, patirtis ir kaip efektyviai bendrauti su kiekvienu iš jų.
Dr. Eimantė Zolubienė pranešime pasidalins rekomendacijomis, kaip efektyviai komunikuoti apie klimato krizę Lietuvoje.
Gyvai dalyvaujantys seminaro svečiai turės galimybę ne tik klausytis eksperčių pranešimų, bet ir įsitraukti į diskusijas, pasidalinti savo patirtimi, užduoti klausimus ir gauti vertingų įžvalgų.
Seminaras skirtas komunikacijos specialistams, žiniasklaidos, verslo ir nevyriausybinio sektoriaus atstovams, politikos formuotojams, mokslininkams, studentams ir visiems, kurie domisi klimato kaitos sprendimais ir jų įgyvendinimu.
Projektą „Klimato krizės socialiniai sprendimai – visuomenės elgsenos tipai ir veiksminga komunikacija (KLIM-KOM)“ finansavoLietuvos mokslo taryba, projekto Nr.: S-MIP-22-26.